12.21.2008

Lule heeeeere I come!

Jo nu är jag på väg, väskan är packad, saker kvarglömda i kylen, alla julklappar oköpta, preeecis som det ska vara när det är jul!

Jag anländer till staden vid älven runt 11:a tiden imorron, eller kanske snabbare, det beror på chauffören och väglaget! Jag är ytterst laddad för allt som hör julen till, nämligen fest, presenter, glögg, knäck, pepparkakor (no pun intended tessa) och framför allt återförening:)

Jo, det här med festandet, vi behöver ju styra upp, jag vet inte om mitt hus är ledigt på juldan sen så undrar jag om vi kanske ska ut på annandagen också? jag tycker personligen att det är en utmärkt idé.

Annars är livet i ume bra, jag har sagt upp mitt student rum och ska bli sambo (3rd time´s the charm) och tydligen så är jag ju färdigt snart med det hära pluggandet. Det tänker jag ignorera och har sökt en massa kurser till våren. Frågan är förståss om man får vara med på något roligt när man går termin tio på ett programm som bara har 9 terminer?

Puss och kram vi syns snart

No comments: