12.15.2008

GUUUUUUUUUUUUD I LONDON!

aw sorry girls att jag varit lite seg att skiva på denna bloggon, men nu är jag här ;)
jag måste börja med att säga att jag gillar min skola jätte mkt den är precis Jag man får göra massa töntiga kreativa saker. Nu på onsdag ska vi ha vernissage på tvålpalatset på söder, säg till om ni har vägarna förbi n i will put ya on d list ;)
men nu till det mest viktiga i mitt liv. nämligen Mir Hasan Ali parwez Naqvi. nämligen min "pojkvän" öh ja? sedan resan ja ni vet ju. Ni kan kalla honom Peppo!
men hur som haver kommer han till stockholm på Onsdag alltså på vernissage dagen! Idag har jag kännt mej splittrad är jag fortfarande kär verkligen, hur kommer det bli när vi ses? gosh jag kanske bangar ur och inte törs möta honom på busshållplatsen????? jag sitter just nu med nyfärgat hår och dricker mitt favvo röda vin och funderar om jag är kär still... hm jag lyssnar lite på chris brown för att få in lite kärkänslor. jag går igenom korten och tänker tillbaka hur det var i sommras. grejen är att jag har trott att jag har varit kär tills igår, när jag fick kalla fötter.
haha farsa du vet ju jag är ju ovänn med människar mer än varje dag!

Jag längtar till jul. Moa snälllla kan vi inte ha en sån reuinionfest hos dej igen med SVANIS, å alla vi å oscar innan vi går ut den 25? det var så himlars kul ju, jag kommer ju inte vara hemma på nyår heller så jag vill verkligen ta vara på dagarna hemma nu!
är någon på för lite slaloooom kanske? ;)

pussssss seee ya sooon xox T
åååh luleå kommer bli as kul i år i proooomise! :)

1 comment:

Katja said...

tror vi kallar han för peppo. för parwez någgonting var ju helt utanför parvis liga att komma ihåg. Kul att du kommer hem snart, ska peppo med till lule?