12.07.2008

Idag har jag (parvi) och moa hängt gäng i hennes säng. Ett år utan skitsnack, men visst är det härligt med vänner som man inte träffat på evigheter men man behåller samma skit nivå i allafall. Jag tycker det i allafall!!! : ) Vi fick i allafall idén om att ha en gemensam blogg som vi alla kan uppdatera, lättare att få den informationen man behöver om varandra utan att behöva skicka samma email till alla. Jag tycker att det är hur sjukt bra som helst. Imorgon ska jag packa korv på charken, inte världens roligaste jobb men den ger mig mina framtida escape pengar. Känner att det är dags att fly snart igen, rese tån kittlar.

nu ska jag överlåta skrivandet till er, ska maila er alla uppgifter. Nu hoppas jag allt att ni håller er uppdaterade era paltskallar! eller visst var det puckosar : )

bisous pour tout! /Parvi

1 comment:

Unknown said...

ja men så där så! bra jobbat lillparvi!!