12.10.2008

erki vi är här, when ever you need! inte hata datorer nu, vad skulle livet vara utan dom. Jag är helt kär i dom, speciellt min, jag är helt i giftemålstankar om den. vad tråkigt dock att visum grejen inte går så bra, kan tänka mig att just den här perioden inte är så lätt att åka dit. Det är ju så otroligt ololigt där nu. Men det kommer när det ska komma, kommer det inte så ska du inte dit. Då åker du någon annanstans. Typ lule : )

Sara, att du inte gillar grupparbeten kommer från min erfarenhet av det med dig på gymnasiet, har alltid trott att du var lite anti det, men vi kan ju alla förändra, ska gensat börja klura på en ny beskrivning om dig, du kan gärna komma med förslag.

Nu jag, kom just hem från en helvetes dag på charken, fy fan!!! kan inte bestämma vad som luktar värre, fisk eller korv... bläh! save me! nu ska jag gå runt här hemma och tigga formassage och bara slöa runt ett teg, sen ska jag se om min energi räker till poker ikväll.

Kan nån komma och städa mitt rum?

*bisous /parvi

No comments: